tirsdag den 24. juli 2012

At lave en rap

Jeg har fundet ud af en ting. Det er pisse svært at lave en rap!
Og så tænker i nok: Hvorfor gør du det så?
Og her kommer svaret: I går fik jeg mulighed for at få en gratis piercing ved smykkeriet, men man skulle lave et ´stunt´ for det...Og så sagde jeg i sjov: Jeg vil godt lave en rap om jer + en gangsta musik video....Og så fik jeg af vide, at hvis jeg gjorde det, og lagde det ud til dem, fik jeg en gratis piercing..
Såå nu er jeg gået i gang med at lave beats, og har allerede skrevet rappen....Altså, det er ikke svært at skrive en rap, men at rappe den og lave musik....ARrgh. Og nå ja, har kun til i dag, og skal til Palsgård i aften, så har lidt tralvt!Men det er en fed opgave!


Tror det er godt jeg synger musical sange, det er meget nemmere!!


ALDRIG BLIV RAPPER, DET ER FOR SVÆRT!



Amanda Arrigan Nymann

Ingen kommentarer:

Send en kommentar