mandag den 30. juli 2012

Gruppe vold mod 12 årig pige.

Lige nu sidder jeg og tuder....Mormor skrev til mig: Der er Dr Phil om piger der mobber og tæsker....
Og så midt i min ellers dejlige xfiles, valgte jeg at skifte kanal og så det.
Og jeg er knust.



En 12 årig pige med ventil i hjernen, blev tæsket af flere piger og det blev lagt ud på youtube...
Hende der gjorde det, er 13, og hun har været oppe og slås flere gange og blev meldt en gang som endte i, ørm, kan ikke huske ordet, der hvor man ikke må nærme sig personen i et halvt år...



Ikke nok med en gjorde det, men to andre veninder kom med på dem og sparkede hende osv.  Hvis de havde ramt forkert, var den lille pige død.....
Jeg er selv blevet tæsket et par gange, kun en virkeli alvorlig gang i Axelborg hvor politiet kom....Og det er ikke noget man glemmer, tro mig....


Det værste er dog at den pige der gjorde det og lagde det ud, er skide stolt af det! Og den stakkels mor kan intet gøre...

De andre piger mener de ikke er så onde, for der var jo også andre osv...Blablablaah mega mange undskyldninger! De fortjener en form for straf!
Selvom hun sagde undskyld, pga Dr Phil nærmest tvang hende, så kunne man ikke føle hun mente det...

http://drphil.com/shows/show/1845/ Her er linket til det, jeg synes i skal se det, for det er rørende!


STOP VOLD OG MOBNING! TÆNK HVIS DET VAR DIG SELV!



Amanda Arrigan Nymann

Ingen kommentarer:

Send en kommentar