lørdag den 21. juli 2012

Jeg vil følge min drøm!

Kender i det, når man føler man har fundet ud af hvad man vil med livet? Den følelse har jeg!

Jeg vil satse på en karriere med sang, musik, skuespil og dans....Og ja, jeg ved godt folk siger: Jamen der er så få der kan leve af det. Men jeg er ikke som alle andre!

Jeg er 16, har allerede spillet musik på skanderborg festival..
Jeg har været med i et berntholt bretch stykke, hvor jeg havde hovedrollen.
Jeg har lavet betalte koncerter.
Og flere folk har også sagt til mig: Amanda, din stemme er din styrke!
Og jeg følger sgu altid min drøm!

I dag da jeg stod på scenen ved Palsgård tænkte jeg: Jeg må satse på den gode lige vej!
Hvis man ingen drømme/mål har, så er livet for kedeligt!

Jeg har dog lige læst at folk med ADHD, har sværre ved at tage en fuld uddanelse, og det vil jeg modbevise, man skal gøre sin svaghed, til en styrke! Husk det!

Måske kan jeg ikke kun leve af sang og skuespil, men hvis det kan være en del af mit liv, for evigt, så er jeg lykkelig!


FØLG DIN DRØM!


Amanda Arrigan Nymann

Ingen kommentarer:

Send en kommentar