torsdag den 26. juli 2012

Rest in peace lille tobias :(

Hvad fanden er det for en verden vi lever i?
Ja, det kan jeg lige fortælle dig!

Et sted hvor en baby på 15 måneder, bliver mishandlet og dræbt af sine forældre!
Den lille dreng havde over 80 synlige kvæstelser!

Jeg hørte først om det i går, og jeg var i chok!
Hvordan kan folk gøre sådan!
Børn kan ikke forsvare sig selv, og det vidste forældrene godt! Han var jo ikke engang gamle nok til at slå fra sig...

Jeg synes det er så forfærdeligt at nogle kan dræbe et lille barn, et barn som ikke engang har fået lov til at opleve livet, og som nu bare ligger i jorden, pga. to idiotiske mennesker!!!

Og ved i hvad det værste er? Moren hun  anker dommen, for hun mener jo ikke hun fortjener den! Så hun er både ond og dum.....


Jeg synes vi skal holde et minuts stilhed for den lille dreng <3

R.I.P Tobias<3<3



ALLE FORTJENER ET GODT LIV!


Amanda Arrigan Nymann

Ingen kommentarer:

Send en kommentar