mandag den 23. juli 2012

Update fra mig....

Så er vi startet ude på Palsgård og wauw! Vi er allerede nået langt! Men hallo, vi har jo også snart premiere!

Nå ja, jeg har fået sort hår, jeg skal jo være vietnameser og det med paryk, er ikke min stærke side!

Vi havde også prøve med dragen i går, for første gang! Og den er vild...Karl Puf er han vidst døbt nu...Rigtig sød..
Vi har også en helicopter, så det er som den rigtige miss saigon...
Det bliver helt sindsygt i år! Dem der går glip af det, skal skamme sig!

I dag er min første ´fridag´ altså, jeg har fri om dagen, og så fra 19 - 23 ca, skal vi øve....
I går og forgårs var det fra 10-17, så vi har travlt!
Men det skal jo være tæt på perfekt når vi viser det for alle dejlige mennesker!

Jeg er også blevet afhænig af chokolade kiks med karamel! Mmmmhmmmmm......

Men det var så updaten for nu....


SMIL TIL VERDEN! OG KRYDS FINGRE FOR DEN SMILER IGEN!




Amanda Arrigan Nymann

Ingen kommentarer:

Send en kommentar