lørdag den 14. juli 2012

Juelsminde pigegarde, forfølger mig, selv i drømme.

I nat havde jeg en mærkelig drøm hvor JMPG indgik (Juelsminde pigegarde)
Hvis i ikke ved det, blev jeg smidt ud, for omkring to år siden, pga. mit ADHD. Eller, min kære mormor har læst min blog og sagde jeg skulle forklare det mere, en af punkterne var at jeg simplthen ikke er god med mange mennesker(Og det var jeg ikke dengang, ikke hvis jeg ikke var tryg ved dem jeg var med), og de mener jo selv de gjorde min en tjeneste (Jeg gjorde også dem en tjeneste, ved ikke at flippe fuldstændig ud) Men altså!
Om tirsdagen spurgte jeg lederen om jeg måtte få lidt ferie, altså, kan ikke huske navnet, i ved, det der når man er gravid??
Men altså, om torsdagen fik jeg et brev hvor de smed mig ud....og der er en regl, om man skal modtage en skriftlig afvarsel først, og tror ikke man må smide ud pga. en diagnose! Det er jo det samme at smide en ud fordi personen er anden etnisk baggrund....

Men nu til drømmen

Vi var i Horsens, og lederen råbte af en af pigerne, og så forsvarede jeg hende (Selv i mine drømme, er jeg en helt mod forsvarsløse børn!) Men så blev han sur og smed mig ud, og en eller anden FYR (Og det er en pige garde) tæskede mig med hans tuba...Det lyder total fucked, men sådan var det altså og jeg ser et system i det!

Jeg føler jeg blev ydmyget, og fik ingen chance for at sige farvel, og det irretere mig stadig..I sær fordi ham lederen blev nomineret til en eller anden bedste frivillige pris, og det synes jeg ikke er ok, for ingen ved hvad der skete med mig
Normalt er jeg glad for at se andres glæde, for her, kan jeg bare ikke....
Jeg bliver trist når jeg ser dem, og garder skal jo gøre folk glade...

Tror dette vil hjemsøge mig, indtil den dag de får nossere nok til at svare mig på, hvorfor de i virkeligheden smed mig ud!



HVIS I GØR NOGET, SÅ STÅ TIL ANSVAR FOR DIN HANDLING!



Amanda Arrigan Nymann

Ingen kommentarer:

Send en kommentar