søndag den 15. juli 2012

Ree dyrepark, i billeder :D

Mmmmhmmm, de røde skittels er bare gud! Men det er jo ikke det jeg skal skrive om!
I dag var vi ree zoo og det var simplethen fantastisk!

Og jeg fik taget lidt billeder,og dem vil jeg dele med jer!
Gruppe kram!

 Dette er min store kærlighed. Den løb over til mig, lod mig nusse den (selvom man ikke må!), og satte sig på to og spredte sine arme! ÅRHHH!
 Et sødt lille, mamster ting..
 En stork, tror jeg?
 Ved godt det ikke er et dyr, men at kalde et dyr puff adder, det er ren ondskab! :D
 Endnu en sød lemur <3
 ÅHHH
 En lille dødningehovedabe, rigtig kære, og kom helt tæt på! Udover den var en cm fra at tisse på mig...Not cool dude! Not cool
 Mhhhmm, vindruer
 En lama :D
 En abe familie
 En rød vaskebjørn, som bare var sååå sød!
 Vandfaldet.
 Min elskede mormor <3
 Min elskede morfar <3
 Nogle søde oddere:D
 Et, kattedyr ting :D
 RARW!
 En elg :D
 En,...ørm, har glemt navnet...Kanin med forkerte ben!
 Lamaer :D
 Og nogle søde æsler
 EN lama jeg kom heeeeelt tæt på
 Baby lama
 Mit æsel <3
 LION KING!
 HAKUNA MATATA!
 En hvid ulv

Og slut prut!


HUSK, DYR HAR OGSÅ FØLELSER!



Amanda Arrigan Nymann

Ingen kommentarer:

Send en kommentar