torsdag den 19. juli 2012

Såå slutter ferien snart :(


Årrrh gud, nu slutter min ferie på lørdag, eller skal først starte i skole den 5. Men fra lørdag, er der Palsgård, hver dag..
Det er mega hårdt! Men det er også skide sjovt! Det er det hele værd, når man står på scene og man har rørt en masse mennekser! Ja, forresten! Kig lige mit forrige opslag, så kan i se alt om Miss Saigon som vi opføre i år.

Så jeg skal nyde de sidste to dage af min ferie, så i dag vil jeg game(spille spil) lidt og så lave dounuts, jeg fik jo en dounuts maskine af skolen i afskeds gave, og nu synes jeg tiden er kommet, til at afprøve den! WISH ME LUCK! Altså, jeg ville gerne ud og sole mig, meeeen, tror ikke torden giver farve!

Og i morgen, skal jeg ud og have et penalhus osv. Det er første gang i flere år jeg har købt et!
Mormor og morfar har allerede købt tøjklemmer, sengetøj osv, til den nye skole...Og gud, jeg glæder mig til et dejligt år, med mine yndligs ting og mine dejlige venner!!



NYD FERIEN!

Amanda Arrigan Nymann

Ingen kommentarer:

Send en kommentar