torsdag den 12. juli 2012

Min tur til Irland



Okay, jeg er stadig træt efter jeg kom hjem i går aftes. Altså, vi vågnede klokken 10, direkte ned til tanken, så skulle pigerne ud og ride, og så kørte vi til Dublin, ca kl 11, og så kl 14.45 fløj vi, så var vi i københavn, eller ude af lufthaven ved 18 tiden pga forsinket tasker osv. Og så var vi hjemme kl 22:20 ca, og kunne ikke sove....MMMHMM.
Men jeg har haft en fantastisk tid ovre i Irland!
Folk er sååå venlige der over og alt er mega billigt! Det jo fantastisk!

Mig og min dejlige lillebror i Kastrup. BTW, det er en gigantisk lufthavn!

Men altså, vi tog jo også til Irland, for at møde fars nye kæreste, og her er de så:
Jeg har aldrig set min far såå glad og såå forelsket, så det var dejligt + Liza er super sød'!

Vi var også en tur i Galway med min dejlige granny Julie <3 Og jeg fik den smukkeste lange kjole! Og gud, jeg glæder mig til at brurge den!


Jeg har tusind vis af billeder, men dem må i lige se på facebook (:


Vi har forresten også været i biografen, tre gange
Først så vi: Snowhite and the huntsman, og den er god, udover kirsten tingen fra twilight, ødelæægerd det, men hendes dårlige skuespil. Men ham der huntsmanen, han ser godt ud! Ommenommenom!
Anden gang så vi: Ice age 4, eller 3...Og den er super sjov! :D
Og til sidst så vi; Men in black, og den var AWESOME! Total sjov og alligevel super flot lavet!

MEN! Tror ALDRIG jeg vil i biografen igen!.

Ej, vi hyggede os, med shoppeture, lækker mad, og søde mennesker...Der er såå mange ting at skrive, så bare spørg mig om det når vi ses, det er meget letterre :D


Nu er jeg klar til Miss Saigon, og så min nye skole!

Livet er jo fantastisk!!


LEV FULDT UD!



Amanda Arrigan Nymann

Ingen kommentarer:

Send en kommentar