onsdag den 18. juli 2012

Miss Saigon - Palsgård sommerspil


Mine damer og herre!
I år viser Palsgård Sommerspil, den fantastiske musical: Miss Saigon! Vi har nu spillet i 40 år, fantastisk ikke? (JEG VAR DOG IKKE MED FRA STARTEN!)
En fantastisk fortælling, om den smukke Kim som får et arbejde som danser på Dreams land, ejet af den berygtede Engineer!
Den ensomme soldat Chris møder smukke Kim og så udvikler det sig.
Lyder det ikke helt vildt spændende? Det synes jeg hvert fald!
Kom og følg med i hvordan historien udvikler sig
Vi spiller fra den 2 August til en 15! I kan bestille billetter på Billetnet.dk eller på 20 22 00 66, der er også mulighed for at købe billetter ved indganden!

Jeg lover jer! Det er en oplevelse i aldrig vil glemme!
Fantastiske sange og flotte danse! Hvem kan sige nej? HVERT FALD IKKE MIG! (Har intet valg, da jeg står på scenen d: Men hvis jeg ikke gjorde, sad jeg på forreste række!)

For mere info gå ind på www.palsgaardsommerspil.dk


En lille smagsprøve (;
http://vimeo.com/45780202


THE AMERICAN DREAM!


Amanda Arrigan Nymann

Ingen kommentarer:

Send en kommentar