tirsdag den 31. juli 2012

Mystisk følelse...

Armh, var først hjemme halv et i går..
Men altså, der er lige sket noget dejligt!

Som i nok ved skal jeg starte på en ny skole her på søndag, og pga.mit ADHD, har jeg fået en støtte lærer, og hun har lige ringet sådan vi kendte lidt mere til hinanden ! Og det synes jeg var såå dejligt!!

MEN! Det er ikke det jeg vil skrive om i dag
Jeg vil skrive om noget mærkeligt der skete i går.
Jeg sad og så xfiles(Yearh, i love  it!) Og det var en episode hvor en lærer blev mobbet, og da det skete, fik jeg sådan et sug i maven, jeg fik virkelig kvalme!

Jeg er selv blevet mobbet, og da jeg så det, fik jeg følelsen tilbage, altså følelsen af at det var mig de mobbede...
Så kære mennesker, vil i ikke lade være med at mobbe og være positive i stedet? Det er meget lettere!


STOP MOBNING, SMIL I STEDET!


Amanda Arrigan Nymann

Ingen kommentarer:

Send en kommentar