fredag den 27. juli 2012

Ungdommen er ude og skide!

Mmmmhmmm, ungdommen er ude og skide i øjeblikket, eller mange af dem er!

´Ej jeg er såååå stiv!´
´Jeg ryger så meget hash!´
´Årh jeg smadre jer alle idioter!´

Det er dagligt man kan finde sådan nogle statusser på facebook twttier mm...
Og jeg føler mig sgu helt normal, alt det der gider jeg ikke...Jeg ved godt jeg ikke har været en engel, men facebook osv, er jo et sted hvor alle kan se det..
Hvad hvis du skal have job og chefen kigger på din facebook og der står du ryger som et svin og drikker som en svamp...

HVORFOR BRUGER FOLK IKKE HJERNEN!....

Da jeg var ung, eller hvert fald lille, var hash ikke så normalt som nu og hvis nogle gjorde det, blev de udstødt, nu er det satme sejt!.....
Og druk, det skete ikke i så store omfavn! Eller hvad man nu siger...
Og trusler, det var altså face 2 face! Eller på arto hvor man så meldte hinanden...
Men nu er alt det normalt, det skal sgu stoppes!

Jeg indrømmer gerne at jeg selv har venner som ryger hash og gør alle de ting, og dem hjælper jeg sgu, eller prøver....Det har lykkes mig flere gange at få folk clean, så det hjælper ikke at droppe dem, men indse at det er dumt....

DU FÅR INGEN RESPEKT VED AT VÆRE ´HÅRD´!



Amanda Arrigan Nymann

Ingen kommentarer:

Send en kommentar